<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar/5060431354215424603?origin\x3dhttp://businessmanagementkvdlm.blogspot.com', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>
KVDLM
HOME
ABOUT
PHOTO + FOLLOW Dashboard
BPP 103
Sunday, 12 October 201416:35



BPP 103.

PENGENDALIAN MEL DAN PERKHIDMATAN PELANGGAN.

PELAJAR AKAN DAPAT ;-
1- MENGURUS MASA PENGHANTARAN MEL MENGIKUT ORANG YANG DINAMAKAN/ LOKASI.
2- MENYEDIAKAN BAHAN UNTUK SEBELUM PENGHANTARAN.
3-MENYEDIAKAN BAHAN UNTUK MEL MASUK.
4- MREKOD MEL MASUK DAN KELUAR DALAM BUKU REKOD.
5- MEREKOD KAN SEMUA MAKLUMAT.
6- PERKHIDMATAN TEA LADY.

PROSEDUR MEL KELUAR DAN PERKHIDMATAN PELANGGAN.
~MAKSUD MEL KELUAR.
~PROSEDUR PENGENDALIAN MEL KELUAR.
~PERALATAN YANG DIGUNAKAN.
~MENGUNAKAN PERKHIDMATAN “DISPATCH”